Tehnologiile de  Business Intelligence și managementul datelor sunt subiecte care se schimbă constant. Tendințele vin și pleacă, iar sarcina noastră este să rămânem la curent cu  ele și să înțelegem modul în care lucrurile evoluează.

Unul dintre cele mai importante studii anuale ale industriei, realizat de The Business Application Research Center (BARC), este deja disponibil și oferă multe informații interesante.

 

Studiul evidențiază aspecte importante pe care să le luăm în considerare în 2022, aspecte cu impact direct asupra strategiilor  de Business Intelligence — așa cum consideră cei peste 2500 de respondenți care folosesc lucrul cu datele în activitatea zilnică:

Master Data /  Data Quality Management. Importanța calității datelor și  managementul lor pot fi explicate foarte simplu: deciziile corecte pot fi luate numai pe baza unor date fiabile, consecvente. 

Data Driven Culture. Una dintre cele mai mari schimbări în lumea  de astăzi este adaptarea călătoriei datelor, de la una izolată la una care tinde să se extindă spre exteriorul companiei. Astfel, cât mai multe decizii și procese din cadrul unei afaceri vor fi influențate de principiul „Date Driven”.  Acesta se referă atât la date cantitative, cât și calitative, care pot fi utilizate pentru a sprijini procesul decizional, la toate nivelurile – de la operațional la tactic sau strategic  

 Data Discovery ne ajută să descoperim tipare, tendințe și valori în multitudinea de date pe care le avem la dispoziție și poate până la un anumit moment nu le valorificăm.

Alerting. Scopul principal al alertelor și notificărilor în analiză și Business Intelligence sunt, în mare măsură să economisească timp și energie pentru a-ți putea concetra atenția și investi timpul câștigat în alte aspecte benefice business-ului. 

Data warehouse. Până nu de mult, tabloul de Data Warehouse era unul complet diferit. Companiile erau obișnuite să iși stocheze datele local, fără implicații exterioare. Însă, pentru că cerințele și complexitatea analizei au crescut a apărut o nevoie reală de extindere. Acum, organizațiile încep să înțeleagă noile provocări, potențialul metodelor alternative și utilizarea altor opțiuni tehnice, cum ar fi în memorie sau cloud.

Augumented Analytics completează capacitățile umane cu învățarea automată. Această abordare joacă un rol din ce în ce mai important în pregătirea, vizualizarea și descoperirea datelor.

Ai nevoie de mai multe informații? Suntem aici să discutăm. 

Poți să ne contactezi prin:

📧 salut@relevance.ro sau  ☎️ +40.723.50.70.60

Cu bine,

Echipa Relevance