Izbucnirea pandemiei de Covid-19 a însemnat schimbarea peisajului medical din întreaga lume. Confruntarea acestuia cu diverse provocări, de la suprasolicitarea spitalelor, la epuizarea personalului sau lipsa echipamentelor, a medicamentelor ori a oricărui consumabil, au dus la o adaptare continuă sub conceptul de “new normal”, necunoscut până atunci, dar și la o atenționare și creștere a responsabilității pentru viitor.

De la clinici și spitale, până la rețelele medicale, în care potențialilor pacienți li se oferă servicii integrate de prevenție, diagnostic și tratament, în absolut toate formulele de business medical factorii esențiali sunt calitatea îngrijirii și satisfacția pacienților.

Aceste aspecte nu se estompează odată cu trecerea pandemiei, ci, din contra sunt lucruri care preocupă mai departe întreaga industrie medicală.

Cum te poți asigura că menții standardele dorite pentru fiecare pacient?

În sens larg, satisfacția pacientului se asigură tot printr-o monitorizare eficientă  și optimizare a resurselor cheie. Astfel, la fel ca în cazul companiilor din alte domenii, și în industria medicală transformarea digitală trebuie să își pună amprenta asupra activității de zi cu zi. Este  necesară nu numai pentru că echipamentele și noile tehnologii impun noi capabilități ale personalului medical și o logica de integrare în fluxuri și proceduri, ci mai ales pentru că acestea trebuie să fie cuprinse, într-un proces logic de derulare a activității, astfel încât fiecare responsabil pe divizia sa să vadă, să analizeze și să decidă în timp real.

Pe de alta parte, este vorba tocmai despre activitățile-suport ale actului medical, de la programări, consultații și intervenții, până la sectoarele administrativ, personal, aprovizionare și consum.

Aici este zona în care datele analitice chiar contează: să existe informația corectă la persoana care trebuie să dispună de aceasta, la momentul potrivit, cu rezultatele așteptate.

Soluțiile actuale de Business Intelligence, permit organizațiilor din domeniul sănătății să exploreze date clinice, financiare și operaționale prin intermediul analizelor vizuale pentru a descoperi perspectivele care conduc la îmbunătățiri în asistența medicala și la reducerea costurilor. Totul are cel mai dorit rezultat din această industrie: concentrarea pe actul medical în sine și o mai mare atenție acordată pacienților.

Gradul de ocupare al paturilor, gestionarea programărilor în clinici, tratamentele, gestiunea financiară, eficiența vizitelor medicale, eficiența personalului medical și de îngrijire medicală, prescripții medicale, răspunsuri de urgență, laboratoare, timpi de așteptare, sunt parametri diferiți ce trebuie monitorizați zilnic.

Utilizarea unui dashbord pentru sănătate este acum esențială pentru a monitoriza în mod cuprinzator parametri și indicatori în timp real.

Astfel, sunt descoperite perspective neluate în calcul, care pot oferi soluții de îmbunătățire a serviciilor medicale, pot reduce costurile, cu efecte benefice asupra pacientului.

Cu ajutorul acesteia se poate vorbi despre un sistem eficient și durabil de gestionare a unității medicale ca întreg, dar care oferă o perspectivă rapidă și exactă asupra tuturor departamentelor, diviziilor, serviciilor.

Asta ar fi, pe scurt, valoarea adaugată, inestimabilă, a procesulului de digitalizare în industria serviciilor medicale. Ne bucurăm că avem tehnologia de partea noastră, contextul și oamenii potriviți pentru a ușura și îmbunătăți întreaga experiență pacient – clinică / spital.

Daca vrei să dezvoltăm acest subiect, poți să ne spui la:

salut@relevance.ro sau  ☎️ +40.723.50.70.60

Sau să citești mai multe despre soluțiile noastre de Business Intelligence în secțiunea „Tehnologii”.

Cu bine,

Echipa Relevance

Top 10 BI & Data Trends 2023

Lasă-ne adresa de email pentru a vedea documentul.

You have Successfully Subscribed!