Relevance Blog
Povești despre Oameni și Tehnologie
Ultimele noutăți din platforma Qlik Sense augmentează conceptul de data-first
Pe măsură ce platforma Qlik își continuă misiunea de a crea experiențe data-first utilizatorilor săi, funcționalitățile privind conectivitatea și productivitatea sunt constant îmbunătățite — totul pentru o soluție de business intelligence care să vă ajute să...
Qlik, lider de piață și în 2021 în Gartner Magic Quadrant for Analytics and BI Platforms
Finalul de februarie a adus mult-așteptatul raport Gartner dedicat platformelor de analytics și business intelligence (ABI) — Magic Quadrant for Analytics and Business Intelligence Platforms. Qlik, partenerul premium Relevance, a ieșit pentru al 11-lea an la rând...
Cele mai importante utilizări enterprise ale advanced analytics
Conform Gartner, advanced analytics reprezintă un termen umbrelă pentru analiza autonomă sau semi autonomă de date, incluzând tehnologii și algoritmi avansați de mining, machine learning, analiză semantică, analiză de cluster etc. Pe măsură ce business intelligence...
Magic Quadrant for Unified Communications as a Service, Worldwide
Până în 2024, 74% din licențele de soluții de comunicare unificată cumpărate de organizații vor fi în cloud, față de 48% în 2019, conform Gartner, Magic Quadrant for Unified Communications as a Service, Worldwide. Iată de ce compania include serviciile unificate de...
Cum va arăta 2021 în business intelligence?
Noul studiu Qlik — 10 data trends that support the new digital imperatives — trage linie într-un an complicat, în care trecerea în digital a fost puternic accelerată, iar strategiile de business s-au schimbat peste noapte și subliniază ce va aduce 2021 pentru...
BARC 2021 – Business Intelligence & Analytics
Unul dintre cele mai importante studii anuale ale industriei, realizat de The Business Application Research Center (BARC), este disponibil! Studiul subliniază la ce să ne așteptăm în 2021 atunci când vorbim de viitorul business intelligence și data analytics — așa...
Contactează Relevance
Hai sa ne cunoastem mai bine.
Suntem deschisi sa discutam cum am putea contribui la succesul tau.